Zarządzenie WG nr 75/2013 z dnia 19.11.2013r. - w spr. powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych
ZARZĄDZENIE NR 75/2013
WÓJTA GMINY GAWORZYCE
z dnia 19 listopada 2013r.
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych
znajdujących się w ewidencji
Gminy Gaworzyce
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz.594) oraz zgodnie z § 27 Regulaminu w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego w Urzędzie Gminy w Gaworzycach oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych wprowadzonego Zarządzeniem nr 65/2011 z dnia 20 września 2011r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję Likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych znajdujących się w ewidencji Gminy Gaworzyce a użytkowanych przez Ochotnicze Straże Pożarne (dot. pojazdów pożarniczych: ŻUK, nr rej. LGK 5362 – OSP Wierzchowice, JELCZ, nr rej. LGK 4860 – OSP Gaworzyce), w składzie:
- Elżbieta Litwin – przewodnicząca (przedstawiciel Urzędu Gminy)
- Zofia Piwień – członek (przedstawiciel Urzędu Gminy)
- Zbigniew Hoffman – członek (Komendant Gminny OSP)
- Tomasz Demski – członek (Przewodniczący Gminnej Komisji Rewizyjnej ZOG ZOSP)
§ 2.
Komisja Likwidacyjna działa zgodnie z Regulaminem w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego w Urzędzie Gminy w Gaworzycach oraz w gminnych jednostkach organizacyjnych wprowadzonego Zarządzeniem nr 65/2011 z dnia 20 września 2011r.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Wójta Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Jacek Szwagrzyk